Rühmatöö tulemused

Rühmaliikmed: Raige, Riina, Ulla, Tuuli

Meie probleem: Multimeedia õpetust põhikooli riiklikus õppekavas ei ole.

Meie idee: loodusfotograafia ring põhikooli III kooliastmele
Ring on planeeritud rahvusvahelise eTwinningu projekti raames ning päädib igas riigis loodusfotode näitusega.

MEIE PERSOONADE ja STSENAARIUMIDE link 
Iga rühmaliige koostas ühe persoona ning ühe stsenaariumi, mille teised üle vaatasid. Enamik rühmaliikmetest on tegevõpetajad, kes töötavad antud vanusegrupiga. Persoonadest selgub, et oleme valinud keerulise õpilaste vanuse – pooled persoonad on negatiivsed ja seda tuleb õpikeskkonna ning vahendite valikul arvestada.

VAHENDITE VÕRDLUSE link
Vahendite võrdlused tegid Riina (piltide salvestamine ja esitlemine), Ulla (kollaaži loomine) ja Tuuli (ülejäänud). Valisime oma persoonadest lähtuvalt kaks keskkonda või vahendit, tegime võrdluse ning siis otsustasime kõik koos, millise keskkonna või vahendi juurde jääme. Otsustasime, et piltide salvestamise puhul ning kollaaži puhul sobib jätta mõlemad keskkonnad sisse.

ÕPIKESKKONNA SKEEM
opikeskkonnaskeem

Õpikeskkonna skeemid tegi Raige vastavalt vahendite ja keskkondade võrdlusele.

ÕPIKESKKONNA PROTOTÜÜBI skeemi link
Õpikeskkonna skeemi järgi tegi prototüübi joonise paberil Riina ning arvutis Raige.

Edasi asusime Moodlesse kursust sisestama.  Iga rühma liige sisestas oma teema:
Pildistamine – Raige
Piltide salvestamine ja esitlemine – Riina
Piltide töötlemine – Tuuli
Kollaaži loomine – Ulla

Lisaks tegime foorumid (Riina), kaustad õpilaste tööde jaoks (Ulla) ning õpimärgid (Ulla).
Õpimärgid ja Moodle ekraanipildid on toodud meie esitluses.

RÜHMATÖÖ PROTSESS JA REFLEKTSIOON
Töö kulges ladusalt kogu rühmatöö jooksul. Tundsime kaaslaste toetust igas etapis. Jagasime ära rollid ning seadsime endile tähtajad, millest kõik rühmaliikmed on kinni pidanud. Püüdsime jagada ülesanded võrdselt. Esialgu töötasime Google Docs dokumendis. Mida aeg edasi, seda rohkem oleme suhelnud oma väikses FB grupis. Kaks korda oleme pidanud ka Skype’i vestlust. Et rühmatööd ikka rühmas teha :), siis oleme otsinud ühistöö vahendeid ja neid ka kasutanud: Google Docs, Google Slides, Draw.io, Google Draw, Facebook’i Messanger ja Skype. Ka selle blogipostituse oleme suures osas teinud koostöös erinevates dokumentides ja mina olen need siia kokku tõstnud. Seega oleme saanud rohkesti praktiliselt rühmatöö vahendeid reaalses koostöös proovida. Õppisime seda, et oleksime võinud juba varem Skype’is kohtuda, see tegi meie rühmatöö palju efektiivsemaks.

Meie rühmas töötamine on olnud ka lõbus ja pingevaba ning oleme üksteisele korduvalt öelnud, et teeksime koostööd meeleldi ka edaspidi.

MEIE ESITLUS

ÕPIKESKKONNA PROTOTÜÜBI link
Meie kursuse prototüüp asub HITSA Moodles. Seda saab vaadata külalisena. Selleks tuleb HITSA Moodles otsida kursust “Lood_Fotod” ja valida “Loodusfotograafia ring”. Kursusele saab siseneda külalisena, kasutades parooli: KasSulInstaOn?

Link rühmatöö ülesande postitusele

 

Advertisements

One thought on “Rühmatöö tulemused”

  1. Sain Sinu postitusest kaks uut veebikeskkonda, millest andsid hea ülevaate. ESLprintable.com plaanin oma töös kindlasti kasutada. Mõnikord on hea lastega teha teatud drillimisharjutusi ja suureks plussiks on see, et ei pea ise koostama, lihtsustab tundide ettevalmistust. Kuid seda iga päev ei kasutaks, sest tunnid muutuksid üksluiseks. Põnev keskkond oli mulle ka edx.org, seda pole varem uurinud. Nüüd seal uurides leidsin nii mõnegi kursuse, milles võiks osaleda, kui oleks seda aega ainult 🙂

    Meeldib

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s